Martin Palmqvist - lättlästförfattare

Mysstund och författarsamtal med Karlshamnsfödda Martin Palmqvist.

Kom och lyssna på Karlshamnsfödda författaren Martin Palmqvist. Martin har skrivit många lättlästa böcker för både barn och vuxna. Just nu är han aktuell för vuxna med den lättlästa serien Förväxlingar.

Datum/tid: söndag 8 mars kl 12.00
Plats: Karlshamn, Lokstallarna, Konferensen

Öppet mellan kl 11.00-17.00 i Lokstallarna under Berättarkraft.
Fri entré till alla programpunkter.
Hela programmet till Berättarkraft 2026 finns på visitblekinge.se/berattarkraft.

Blekinges litteratur- och berättarfestival är gemensamt arrangerad av Karlshamns kommun och Olofströms kommun. Biblioteken presenterar ett fullmatat program under varsin dag. Lördag 7 mars i Olofström och söndag 8 mars i Karlshamn.

Arrangör: Bibliotek & Kultur Karlshamns kommun

Dela evenemanget

Evenemanget hämtades från Visit Karlshamn
Till toppen